Jak zadbać o wygodę klienta, w salonach fryzjerskich?

Jak zadbać o wygodę klienta, w salonach fryzjerskich?

Na chwilę obecną, wiele lokali jest zamkniętych i trudno jest pójść do swojego ulubionego fryzjera, gdzie nie tylko znamy jakość strzyżenia, czy golenia, ale poniekąd przyzwyczailiśmy do do wygodnego fotela, który bardzo często ma wiele lat. Częściej zmieniają się nożyczki, grzebienie, czy nawet suszarki do włosów, niż ten fotel barberski.

Dbanie o wygląd to nie tylko cecha kobiet, mężczyźni również bardzo często preferują odwiedzenie salon fryzjerski, nie tylko po to by skrócić włosy. Choć wykonują tą czynność rzadziej, tak mocniej przywiązują się do konkretnego fryzjera bądź barbera. Pozwolić ogolić się komuś innemu wymaga nie tylko zaufania, ale poczucia wygody i odprężenia. O dziwo to mężczyźni przykładają większą uwagę nie do narzędzi związanych ze strzyżeniem, czy goleniem, ale właśnie do fotela jak i procesu wykonania usługi. Jest to związane nie tyle z mniejszą trudnością obsługi zadań dla mężczyzn, ale ponieważ, pozwala się wykonać usługę jaką poleca właśnie fryzjer.

GABBIANO FOTEL BARBERSKI ALFREDO CZARNY

Taki klient, jest klientem, mniej obciążającym, czy przeszkadzającym i dorzucającym swoje trzy grosze podczas strzyżenia (a tym bardziej golenia), przez co praca jest mniej stresująca i obciążająca. Stąd dobrym pomysłem byłoby zadbanie o klientów, którzy pojawiają się, gdyż z powodu zamknięcia wielu salonów szukają miejsc, gdzie mogliby zadbać o aparycję.

Fotele barberskie powinny być pierwszą myślą bo dzięki nim zapewni się komfort nowym klientom, a również regularni docenią pozytywne zmiany (choć zapewne najlepsi, będą pozytywnie marudzić o zmianach). W wielu lokalach fotele mają niekiedy nawet 10 lat, co świadczy o jakości i trwałości materiałów i tu pomimo upływu lat, jakość nie uległa pogorszeniu, wręcz w wielu przypadkach wykorzystane materiały są łatwiejsze w czyszczeniu, czy konserwacji. W końcu jest to inwestycja, którą wykonuje się raz na wiele lat i można pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa i zwiększyć nie tylko komfort dla klientów, ale również komfort pracy. Jest to inwestycja, którą wykonuje się z myślą o klientach, ale również osoby pracujące przy tych fotelach będą zadowolone bo będą mogły pracować wydajniej i spokojniej.

Nie ważne jakiej wielkości posiadany jest lokal, obecnie istnieje szerszy wybór asortymentu, który pasuje nawet do bardzo małych lokali, gdzie zwykle fotel zajmowałby niemalże całą przestrzeń. Również małe gabaryty mogą pasować do większych lokali, gdzie kreowany jest wizerunek nowoczesności oraz minimalizacji. Wszystko zależy od wyobraźni.